LASKUTUKSEN OHJEISTUS


Laskut tulevat kaikille sähköpostiin ellei ole käynyt tekemässä omassa pankissa verkkolaskutussopimusta. Sähköpostiohjelmista mm. luukku ja gmail saattavat blokata laskut suoraan roskapostiin tai kokonaan banniin.

Jos ongelmia laskujen kanssa, tarkista seuraavat:

  • Oletko saanut joka kuukausi laskun? Jos et, ole heti yhteydessä storeen
  • Olet maksanut oikealla viitenumerolla. HOX! Kaikissa laskuissa on oma viitenumeronsa.
  • Laskuissa tilinumero on eri kuin vanhoissa laskuissa, joten tarkista myös, että maksat oikealle tilille
  • Onko lasku mennyt roskapostilaatikkoon tai Gmailissa tarjouslaatikkoon
  • Onko sähköpostiosoitteesi oikein tiedoissasi?
  • Olethan maksanut laskusi ajallaan. Jos saat ensimmäisen muistutuksen, kulkulupasi jäädytetään siihen asti, että laskusi on hoidettu ajan tasalle. Tämän jälkeen kestää muutama pankkipäivä, että suoritus näkyy ja kulkulupa aktivoituu.


Mitä voit ja kannattaa tehdä:

  • Vaihda toinen sähköpostiosoite
  • Tee verkkolaskutussopimus
    • kirjaudu verkkopankkiisi
    • Tarvitset paperilaskusta viitenumeron ja/tai asiakasnumeron (riippuu vähän pankista)
    • Valitse laskuttajalistasta laskuttaja (Oulun Kamppailuklubi Oy).
    • Vahvista e-laskun tilaus oman verkkopankkisi ohjeistuksen mukaisesti.
    • Seuraavan laskun saat omaan verkkopankkiisi e-laskuna.

Voit tarkastella omia laskujasi yläpalkissa olevan oman nimesi alta.

Sieltä löydät omat tiedot ja laskut.

Sovelluksesta löydät laskutuksen verkkokauppa painikkeen alta ja sieltä yläkulmasta kolmen viivan takaa

oma nimi --> omat tiedot --> laskut


TULEEKO SÄHKÖPOSTIT OIKEIN?

Osalla myös sähköpostit eivät tule oikein ja tämä voi johtua siitä, että on vahingossa poistunut postituslistaltamme. Jos et ole pitkään aikaan saanut meiltä sähköpostia, niin laita viestiä tästä storeen niin tarkistetaan asetuksesi.


OTA YHTEYS STOREEN